Highschool jaar Japan - Reisverslagen van Amber Ebskamp - WaarBenJij.nu Highschool jaar Japan - Reisverslagen van Amber Ebskamp - WaarBenJij.nu

Highschool jaar Japan

Een jaar Highschool in Japan

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2013

Hokkaido, kerst en nog veel meer!

20 November 2012

Goede tijden Slechte tijden; real life!

11 Oktober 2012

Nederland in Japan en andere avonturen

01 September 2012

Time for school again!

20 Augustus 2012

Nog maar 2 weken vakantie, aah!
Amber

Hallo allemaal! Voor de mensen die het nog niet wisten: Ik ga een jaar Highschool doen in Japan. Ik vertrek 21 maart 2012 en kom in februari 2013 weer terug. Daarvoor onderbreek ik mijn VWO, maar daar heb ik het helemaal voor over! Waarom? Gewoon omdat ik dit al heel lang wil, dus niet verplicht. Ik woon daar in een gastgezin en ga naar een Japanse school. Op die manier leer ik de taal en de cultuur en kijk ik over een jaartje misschien wel heel anders tegen dingen aan. Kortom: Een groot avontuur waar ik veel van op zal steken! Als je nieuwschierig bent, houdt dan mijn blog goed in de gaten. Groetjes, Amber

Actief sinds 05 Dec. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 42818

Voorgaande reizen:

21 Maart 2012 - 14 Februari 2013

Highschool jaar Japan

Landen bezocht: