Reisschema: vertrek niet 21 maart, maar 20 maart! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Amber Ebskamp - WaarBenJij.nu Reisschema: vertrek niet 21 maart, maar 20 maart! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Amber Ebskamp - WaarBenJij.nu

Reisschema: vertrek niet 21 maart, maar 20 maart!

Door: amberebskamp

Blijf op de hoogte en volg Amber

16 Januari 2012 | Nederland, Nieuwegein

Ik heb zojuist het reisschema binnen gekregen van AFS, en nu blijkt dat ik niet 21 maart vertrek, maar 20 maart! Ik kom dus aan in japan op 21 maart. Wel vet dat ik een overstap heb in HongKong.



Het reisschema is:

Vertrek:                      20 maart 13.55 uur vanaf Schiphol

Aankomst:                  21 maart 07.50 uur Hong Kong

OVERSTAP

Vertrek:                      21 maart 09.05 uur vanuit Hong Kong

Aankomst:                  21 maart 14.10 uur Tokio

Van Nederland naar Hongkong duurt ongeveer 10 uur en 55 minuten. En van Hongkong naar Tokio duurt ongeveer 4 uur en 5 minuten. In totaal dus 15 uur reizen! Ik zal wel bekaf zijn als ik aan kom in Tokio.

Laat de tijd nu maar vliegen!

  • 18 Januari 2012 - 10:12

    Rory Koelewijn:

    Cool! Precies hetzelfde toen ik 10 jaar geleden voor het eerst naar Japan ging. Ik ben toen 1 nacht in Hong Kong gebleven. Dit is me altijd bijgebleven:

    "Ey psssst guys.... You want want massage?
    No Thank you..
    But it's good massage!
    No Thank you..
    But guys.. it's not really massage, you know...It's sex!?"
    No thank you..

  • 18 Januari 2012 - 10:18

    Amber Ebskamp:

    Haha, ga even stuk hier, XD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwegein

Amber

Hallo allemaal! Voor de mensen die het nog niet wisten: Ik ga een jaar Highschool doen in Japan. Ik vertrek 21 maart 2012 en kom in februari 2013 weer terug. Daarvoor onderbreek ik mijn VWO, maar daar heb ik het helemaal voor over! Waarom? Gewoon omdat ik dit al heel lang wil, dus niet verplicht. Ik woon daar in een gastgezin en ga naar een Japanse school. Op die manier leer ik de taal en de cultuur en kijk ik over een jaartje misschien wel heel anders tegen dingen aan. Kortom: Een groot avontuur waar ik veel van op zal steken! Als je nieuwschierig bent, houdt dan mijn blog goed in de gaten. Groetjes, Amber

Actief sinds 05 Dec. 2011
Verslag gelezen: 610
Totaal aantal bezoekers 42830

Voorgaande reizen:

21 Maart 2012 - 14 Februari 2013

Highschool jaar Japan

Landen bezocht: