Meer informatie over mijn gast gezin! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Amber Ebskamp - WaarBenJij.nu Meer informatie over mijn gast gezin! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Amber Ebskamp - WaarBenJij.nu

Meer informatie over mijn gast gezin!

Door: amberebskamp

Blijf op de hoogte en volg Amber

18 Januari 2012 | Nederland, Nieuwegein

Eindelijk is het zover: de informatie over mijn gastgezin is binnen!

Mijn enige voorkeur was, dat ik iemand van mijn eigen leeftijd zou hebben in het gezin. Daar hebben ze helaas geen rekening mee gehouden.
De 2 zonen en de dochter zijn allemaal al het huis uit, en de ouders zijn zo ongeveer eind 50.
Niet wat ik verwachtte, maar ik weet zeker dat ik het naar me zin ga krijgen!
Zo niet, dan is het ook nog een optie om overgeplaatst te worden naar een ander gezin. Maar dat is echt als het niet langer meer volhou, en daar moeten we maar niet vanuit gaan.
Ik weet eigenlijk niet of ik foto's van de familie mag plaatsen, maar ik doe het toch. Als ze het er niet mee eens zijn, dan haal ik ze er later wel vanaf, haha.
Nu komt dus het spannende moment dat ik contact met ze ga opnemen. Ik hoop dat ze een beetje Engels kunnen, want mijn Japans is nog niet zo best zal ik jullie maar alvast verklappen :p maar daar maak ik me niet zo veel zorgen over, want als daar ben leer je het ook wel vanzelf. Ik moet er natuurlijk wel wat voor doen als ik daar ben, maar dat komt wel goed ;)
Over mijn school is ook meer bekend: ik mag namelijk ook mee met het schooluitje naar Canada!
Het is nog maar de vraag ofdat doorgaat, want dat uitje is best prijzig...

Voor verdere ontwikkelingen, blijf me volgen;)

  • 23 Maart 2012 - 19:51

    Ilse:

    Hallo kanjer! Hoe is t daar? Hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat je het super naar je zin gaat hebben. Hele dikke knuffel van mij! Xxx

  • 27 Maart 2012 - 15:06

    Lida En Bert Epping:

    Ha Amber fijn dat je 'n goede reis had.Wij hopen dat je 'n hele fijne tijd mag hebben.Wij horen via Ilse natuurlijk ook hoe het met je gaat.Geniet van deze tijd en groetjes van ons.B & L.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwegein

Amber

Hallo allemaal! Voor de mensen die het nog niet wisten: Ik ga een jaar Highschool doen in Japan. Ik vertrek 21 maart 2012 en kom in februari 2013 weer terug. Daarvoor onderbreek ik mijn VWO, maar daar heb ik het helemaal voor over! Waarom? Gewoon omdat ik dit al heel lang wil, dus niet verplicht. Ik woon daar in een gastgezin en ga naar een Japanse school. Op die manier leer ik de taal en de cultuur en kijk ik over een jaartje misschien wel heel anders tegen dingen aan. Kortom: Een groot avontuur waar ik veel van op zal steken! Als je nieuwschierig bent, houdt dan mijn blog goed in de gaten. Groetjes, Amber

Actief sinds 05 Dec. 2011
Verslag gelezen: 564
Totaal aantal bezoekers 42816

Voorgaande reizen:

21 Maart 2012 - 14 Februari 2013

Highschool jaar Japan

Landen bezocht: