De school is bekend!! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Amber Ebskamp - WaarBenJij.nu De school is bekend!! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Amber Ebskamp - WaarBenJij.nu

De school is bekend!!

Door: amberebskamp

Blijf op de hoogte en volg Amber

05 December 2011 | Nederland, Nieuwegein

hallo allemaal!

Net toen ik mijn eerste blog had geschreven (3minuten geleden)kreeg ik een mailtje van AFS dat de school waar ik terecht kom bekend is, en daarmee ook de plaats!! nu is het nog wachten op een gastgezin, ben benieuwd...

KURUME SHIN-AI GIRLS' HIGH SCHOOL
http://www.kurume-shinai.ac.jp/
Fukuoka-ken
Kurume-shi

  • 06 December 2011 - 18:07

    Edo:

    Ben heel blij voor je Amber. Nu gaat het eindelijk gebeuren. Je droom wordt werkelijkheid. Geniet van dit enorme avontuur!

  • 07 December 2011 - 19:45

    Aukje Koelewijn:

    Hallo Amber! Wat fantastisch dat het definitief is dat je een jaar naar Japan gaat! Misschien heb je van je vader wel gehoord dat onze zoon daar sinds juni dit jaar ook woont! Hij woont in Tokyo. Dat is wel een eind van Fukuoka vandaan. Het toeval wil wel dat zijn beste vriend daar dit jaar getrouwd is. Mocht je praktische vragen hebben over Japan dan kan je hem zeker mailen. Ik weet zeker dat hij dat leuk vindt! Heel veel succes met alle voorbereidingen en ik blijf je volgen. Groetjes, Aukje

  • 08 December 2011 - 09:11

    Michelle:

    Hey!

    Super leuk! :D
    Ik ben naar Fukuoka geweest en ik vond het persoonlijk leuker dan Tokyo :P Maar dat was een reis en geen exchange of course! ^^
    Ik weet nog niet waar ik heen ga, ik ben echt benieuwd! :D

  • 08 December 2011 - 15:10

    Amber:

    Bedankt voor de reacties,
    hè paps ;)

    Hoi Aukje, wat leuk dat je me volgt! de eerste week dat ik japan ben, verblijf ik in Tokyo, ik weet niet ofdat vlak bi je zoon is. het is inderdaad wel heel toevallig dat de vriend van je zoon vlakbij Fukuoka getrouwd is, haha. Als ik vragen heb zal ik aan hem vragen! dan moet eerst natuurlijk wel even zijn mailadres vragen, maar dat komt wel goed ;)

    En @ Michelle,
    ook toevallig dat jij daar ook geweest bent :p. Ik ben nog nooit in Japan geweest, dus voor mij wordt het de ene verrassing naar de andere, haha.
    Volgensmij zijn ze op die school van mij best conservatief, ik zag op foto's ook allemaal nonnen staan XD
    als er een niet gelovig is dan ben ik het wel.
    ach ja, komt vast wel goed ben eigenlijk ook wel benieuwd waar jij terecht komt. Maar als ze bij mij nu al de school weten moet het toch niet zo lang duren voordat ik mijn gezin weet? of duurt dat over het algemeen wat langer?
    Het wordt in ieder geval even afwachten...

    groetjes,
    Amber!

  • 12 Januari 2012 - 08:49

    Lisanne:

    Heeey!!

    Echt super leuk!!! Ik zie dat je over 69 dagen gaat (rekent uit) dus rond eind maart? Ik blijf maar t/m juni, maar als het je leuk lijkt om een keer af te spreken :P Yanagawa en Kurume (Yame ook) zijn heel dichtbij met de trein =D

    Ik ga vooral je blog blijven volgen, lijkt me leuk om de ervaring van een andere nederlander in japan te lezen! Ga je met EF trouwens? (en ga je ook naar het introductie kamp als dat er is?)

    Nou :D groetjes Lisanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwegein

Amber

Hallo allemaal! Voor de mensen die het nog niet wisten: Ik ga een jaar Highschool doen in Japan. Ik vertrek 21 maart 2012 en kom in februari 2013 weer terug. Daarvoor onderbreek ik mijn VWO, maar daar heb ik het helemaal voor over! Waarom? Gewoon omdat ik dit al heel lang wil, dus niet verplicht. Ik woon daar in een gastgezin en ga naar een Japanse school. Op die manier leer ik de taal en de cultuur en kijk ik over een jaartje misschien wel heel anders tegen dingen aan. Kortom: Een groot avontuur waar ik veel van op zal steken! Als je nieuwschierig bent, houdt dan mijn blog goed in de gaten. Groetjes, Amber

Actief sinds 05 Dec. 2011
Verslag gelezen: 721
Totaal aantal bezoekers 42785

Voorgaande reizen:

21 Maart 2012 - 14 Februari 2013

Highschool jaar Japan

Landen bezocht: